onsdag 2 september 2009

Varga tider igen...

Ja, vi går ju mot höst och det innebär att det blir kallare och bladen ändrar färg och massa annat trams men det vet ju alla säkert eller?
Hittade en fin bil som säkert Magnus vill ha......
För Thomas och Säterdalen innebär det att det är slut på Tisdagsträffarna är slut och igår var det sista gången!! Jag var så klart på plats för att Varga lite.......Vi åkte ner direkt efter Fritids....eller ja nästan direkt!! Hem lite först och fixade lite!!
Thomas , Svenne och Vargen....
Till sista träffen hade Thomas fixat en hemlig Gäst artist och ja ni ser väl alla vem det är!! Han i mitten alltså.........Jo är det inte Svenne Rubin him själv! Och så klart Vargen.......snygg va??
Vargen i Thomas bil......
Jag och Tjejerna är hemma själva nu....Magnus är på vift! Men idag så fick Alma så ont i Halsen så hon ville hem......men inte hem till mamma utan hem til Mormor......jo det är så skönt att vara hos Mormor och vara sjuk......kan tro det ja! För när jag är hemma så vill ju jag få något gjort också så jag grejar ju med massa annat än sjuka barnet.....så borde man nog inte göra....ska nog ta och ändra på det!

Inga kommentarer: