söndag 6 september 2009

Lite trött nu....

I Helgen har det varit Handbollscup i Hedemora.....
32 lag har kämpat i Fyra hallar och jag har varit Hallvärd i Säter....Magnus har varit detsamma i Långshyttan! Tjejerna har varit Hjälpredor med mig och Daniel var Data hacker i Långshyttan! Många mäniskor blir det att Ta hand om och många frågetecken skall rätas ut och diverse andra saker skall fixas! Men inget har varit Omöjligt som Gunde skulle ha sagt! Det har funkat hur bra som helst och jag är säker på att alla lag är nöjda med vår Cup.......Ja fast självklart så var domarna helt världelös enligt alla förlorare! Och ja jo jag håller med! När man förlorat så måste man ju skylla på dem....de stackars killarna!!! Fast jag måste säga att jag beundrar alla dessa Dommare som under TRE dagar får ta rätt mycket skit så fort de gör fel enligt någon av spelarna! Det är som att hälla vatten på en gås......det hjälper liksom inte att gnälla det rinner bara av dem......bra gjort av dem tycker jag! Jo för jag skulle då ha väldigt svårt att inte käfta emot......
Nu så blir det sängen fort som ögat.......lite sliten är man efter TRE dagar med handboll och massa matcher!!

1 kommentar:

Anonym sa...

Tråkigt att inte jag fick träffa dig nå i helgen, jag var i endast i Vasa! Du har iaf varit duktig i helgen... kramkram Caroline