torsdag 15 september 2011

Helgen som var…

Ja ni gott folk….Cupen tar mitt liv!! Eller jag blir helt slut efter en cup helg! Igår var nog första dagen som jag kände att jag va på G igen!! Igår försökte jag även på mig en löptur! Sparkade i stortån i en rot så nu lär jag väl inte få på mig Jobbar skorna…..

Sommaren 11 330

Att jobba under Cupen är skita roligt och jobbigt men mest roligt! Fast i år tror jag några av mina Cup arrangörer hade fått för sig att det handlade om att sätta den ena i mer skit än vad den andre klarade av…ingen nämnd och ingen glömd!! Hur som så blev det en lyckade cup och de flesta åkte hem och va nöjda och vi har massor att förbättra till nästa år….men så skall det väl vara??

I veckan har det blivit klart med att jag skall bli Kontaktperson åt en tjej som behöver ett stöd ca en timme i veckan eller 4 timmar i månaden….Andra kontakten med LSS med andra ord och jag skall nu ringa till den rätta personen och söka jobb….ett steg i taget med andra ord! :-)

Här hemma rullar allt bara på med träningar och annat…..Vardagen är här och så lika Hösten!! Skönt med lite Kyla tycker jag!!

Inga kommentarer: