torsdag 22 september 2011

Klart.....

Ja ha då är det klart!! Jag kan nu inte skaffa fler barn..... I morse klockan 7 skrevs jag in på Avdelning 38 här på Falu Lasarett! Fem i åtta minns jag att klockan var när jag somnade......och strax efter nio vaknade jag igen....minns att jag drömde men inte vad men jag hulkade och mådde illa....fick något direkt mot illamåendet, skönt! Sen sov jag en stund till på uppvaket....tänk så skönt det är att sova! Sen jag kom tillbaka till rummet, som delas med två till, har jag mest slumrat och läst ur en bok jag hade med mig! Har också tagit mig upp och varit på Dass.....det gick väl så där! Blev sjukt snurrig i huvud av det men slumrade lite till så nu känns det bättre! Jag har avnjutit någon slags grönsaks soppa med en Limpmacka till men hade hellre velat ha en pizza! Känner mig rätt hungrig.....har ju för 17 inte fått mat sen igår kväll!


I det stora hela kan jag säga att jag är nöjd över att det nu är klart.....:-) Nu längtar jag tills jag får åka hem och lägga tillrätta i soffan!

2 kommentarer:

Annica sa...

Välkommen i klubben! Jag är helnöjd med mitt beslut också, snart ett år sedan nu. Men jag fick minsann inte behålla någon mat fast jag var så hungrig, kräktes upp allt på toan vid entren....:)

Oss.... sa...

He he!! jag måde Tjyvens i Hissen på väg ner och ut men svalde och svalde och tog mig ut till en Bänk där jag satt och vilade tills Magnus kom....Ville bara inte Kräkas!! Ville ju hem.....