onsdag 28 september 2011

Med risk för att va äcklig.....

Men igår tog jag mig en smyg koll på min hål i magen......såg inte alls så farligt ut! Synd att de inte passade på att suga bort lite fett när de ändå höll på....... ;-) Nu när jag sett att det ser bra ut och det inte känns alls längre så är det dags att ta tag i det här med träning igen tycker jag! Somnade ju på soffan i Söndags så nå gympa blev det inte av......säkert lika bra det! Men nu ska vi köra på igen......satsar på ett löp pass ikväll tror jag bestämt! Gympan i morgon lär jag ju missa då det är min tur att köra på Innebandyn....men det finns ett bra spår i Vikmanshyttan som jag kan kolla läget i! Har lite svårt att gå till styrkan bara.....men har hittat bra Styrke appar i telefonen! Bara disciplinen kvar då......:-)

Inga kommentarer: