torsdag 10 maj 2012

Body Pump!!

Efter en otroligt jobbig Tisdag kväll för Klara så har vi nu återhämtat oss bra!! Orkar inte skriva vad det handlar om men det är INGET alvarligt bara jobbigt för stackars Klara!! Men hon är en tuff tjej som klarar det bra! Igår onsdag så åkte vi åt olika håll allihopa….Jag och Alma mot Torsång…Klara mot Hedemora och Magnus mot Husby! Alma spelade match och fick tyvärr stryk mot ett bra Torsång! Träffade några “gamla” Ornäs lirare och de hade sina barn med så självklart fanns det talanger i Torsång!!  Klara hade tur att bli hemskjutsad till Husbyvallen av snälla Kajsa och Magnus krängde Korvar till fotbollspubliken…

tumblr_lq1k8was9h1r1vrkho1_400

Medans Alma och laget värmde upp så tog jag och några föräldrar en promenad på 40 minuter! Skönt att det blev av nu när jag fick ställa in mina pass på Må bättre… Och man kan väl säga att på grund av det så fick jag ju lov att åka in till Må Bättre idag istället! Provade på ett pass BodyPump! Riktigt skönt trött i kroppen nu…fast nästa gång blir det mer vikter på Stången!! Nu är det snart kväll och gnäll..måste ladda för en lång dag i morgon då vi skall inventera på jobbet…..Barnen de drar till Mormor medans Magnus åker till Örebro och hjälper Farfar att flytta till en ny lägenhet….Hm, det innebär att jag får sova helt själv i morgon kväll….läskigt eller?

Inga kommentarer: