måndag 14 maj 2012

Ingen Hit....

Nä fy tusan för att sova själv! Inte för att jag på nå vis är rädd men det är ju så tomt! När jag och barnen är hemma själva brukar ju dom sova hos mig men nu va ju ingen hemma så då blev jag helt själv..... Jag va sjukt trött när jag kom hem efter ett 15 timmars pass på fabriken så jag borde väl ha somnat direkt...men inte då! Skruvade mig lite och vaknade hundra gånger kändes det som!

Vaknade i alla fall i tid så jag kunde åka in och se Almas match mot Gustafs! 3-3 blev det! Gustafs va väl rätt bra men jag köper inte varför de ställer fyrar tjejer födda 00 på planen mot ett 01-02 lag...men ja ja våra tjejer får lära sig mer och jag tror att de tjänar på det!

Klara hin fortsatte att vara hos mormor så när jag lämnat Alma på sitt kalas så blev jag åter igen helt ensam....träningen va ju redan avklarad så jag blev helt tom och visste inte alls vad jag skulle ta mig till....finns så klart massor att göra hemma men orkade inte ta tag i något utan jag lade mig i soffan och åt godis....gud så korkat! Ångrade mig direkt men somnade i några timmar och det va skönt! Vaknade strax innan Magnus och Klara kom hem! Strax efter det drog jag på Länsdans! Magnus och Klara åkte till Säter och åt Kina mat! Mysigt för dem....

På söndag förmiddag tog jag cykel och drog iväg på en vända...22.7 km! Duktigt ont i röven och benen så jag ställde in eftermiddagens pass utan satt kvar i Vasahallen och kollade

Klara när hon hade KM med sin gympa! Jobbigt att sitta still! Vi avslutade kvällen med grillat och mästarnas mästare och en tävling i jägarvila! Magnus fixade i alla fall 20 sekunder! Ha ha!

Inga kommentarer: