söndag 20 maj 2012

Sköna Söndag!

Efter att vi haft en skön och trevlig Grillkväll med Grannen Patrik och Uno spel och en bra seger för Husby AIK så vaknade jag tidigt som vanligt men låg kvar till 8 innan det blev dags för frukost! Vi hade inga direkta planer för dagen utan lät det bli som det blev….

Våren12 046

Jag tog med mig Tjejerna ut på en Löptur på 3 Km….och sedan fortsatte jag några kilometrar till medans de duschade och åkte ikapp mig med bilen lastad med Sibbans gräsklippare! Kom inte så långt men det blev i alla fall 3 kilometrar till och det får bli bra!

Våren12 067

Hos Mormor och Sibban åt vi lunch och fikade lite! Lånade motorsågen och drog sedan hem och körde runt med motorsågen i trädgården! Eller jag gjorde det medans Magnus spikade på vår blivande vedbod!! Så nu har vi bara klätterträn kvar…inte en enda gren som hänger ner! Ha ha!  Våren12 064

Almas kompis Emma kom förbi och sedan fick vi ett Sms av emmas Mor att vi fick komma förbi hos dem och äta senare….Gud så bra!! Och gott var det också! Tack snälla Katarina för maten! Vi tog cyklarna dit så nu har vi nog motionerat rätt bra idag i alla fall….även om jag tänkt åka in och köra ett pass BodyPump men alla grenar som jag sågade av va rätt tunga så jag fick nog lite styrka i dag ändå!

Våren12 041

Nu blir det mästarnas mästare i sängen och sedan ladda för en ny vecka….

Inga kommentarer: