lördag 19 maj 2012

Lång helg....

Ja det är helt underbart med klämdagar måste jag bara säga! Även om jag nu gick ut och jobbade lite extra Torsdags så är det ändå superskönt! Och sex timmar är ju inte så jobbigt! Fast jag fick jobba hårt, värsta gympasset! 16 pall tvättmedel skulle packas om....så armarna och ryggen fick sig en dos! Gött!
Igår så hade vi avdelningskalas hemma hos en arbetskamrat som bor vid runn....riktigt mysigt ställe även om de ännu inte fått i ordning på allt men vem har bråttom? Jag hade förbeställt maten på ICA Maxi och gjort en bra lista över vad som mer skulle shoppas så det gick snabbt och enkelt att handla! Ja för självklart fixade jag allt.....sånt är så himla kul och mär alla blir nöjda och säger att det är bra då känns det ännu skojigare att fixa! Jag hade även gjort hallonpajer till efterrätt och det va väldigt uppskattat! Till natta mat hade jag fixat vika bröd och Gustafskorv vilket även det va uppskattat! Trubaduren spelade fin för oss och skönt blev ett lyckat party! Känner mig dock lite trött idag då jag kom hem 2 och vaknade igen klockan 8..... Alma har nu spelat sin match och tjejerna är nu på byns marknad en snabbis och sedan tar vi cyklarna ner till Columbus road och tittar på Husby killarna som spelar match! Killarna själva har döpt om Husbyvallen och jag tycker det låter coolt...... Nu först blir det tvätthängning!

1 kommentar:

Vida sa...

Du är en sån fantastisk organisatör.. det är en talang som jag saknar men beundrar och uppskattar hos andra.

Varmaste kramen från Liv