fredag 7 mars 2008

Fredags städ!!

Idag när jag hämtat Tjejerna tog vi en Cykelpromenad!! Det innebär att jag går och Tjejerna cyklar!! 1 timmes promenix blev det!! Skönt! Soligt var det också!! Mer skönt!! När vi kom hem så gick vi över till Grannarna och kollade deras Bullföråd!! Det va nyligen påfyllt tror jag för det bjöds på goa bullar som vanligt!! A har blivit lite av en expert på att åka och hälsa på dem och kolla deras Bullförråd!!

Sedan blev det städning för hela slanten och mysig middag med Tacos!! Mumms!!

Veckan som varit har varit full av aktiviteter!! Mest har det varit olika träningar åt olika håll och jag min galning har gymmat två dagar och det känns duktigt i min kropp!! Jag måste ju ta tag i det här nu!! Har gått varje dag utom två då jag kört Orbitrek istället!! Nu börjar även resultatet synas på vågen,men än är det lite kvar till målet!! Sakta men säkert tar vi det..............

I morgon åker jag och M till Åland på Country Kryssning!! Kul kul!! FM får ta hand om tjejerna och det tycker de är kul!!

Ni som inte åker med får ha en bra helg!!
Kram kram!!

Inga kommentarer: