söndag 23 mars 2008

Nu är Påsken över!!




Så är det och Tack och Lov för det för jag tror inte vårt hus klarar fler Ägg!! Om någon skulle Tända en tändsticka här då lyfter nog huset!! ;-) Skämt och sido det har väl blivit några fler ägg än vanligt och lite mer Godis!! Inte alls bra!! Nu MÅSTE jag skärpa mig om jag ska komma i någorlunda form till sommaren!! Nu J-R!! På igen bara!!

I alla fall så fick ju Leksand stryk av Brynäs så M fick gå själv på Krogen I Fredags!! DE andra tappade sugen!

MM o S fick hämta hem M och Bussen för inte kunde väl han köra bil igår heller!! Det gick ju inte alls det!! Vi fick i alla fall hem honom till slut och åt sedan Påsk mat hos MM och S!! Givetvis fick Barnen Godis Ägg också!! Jag och K gjorde även lite Påskpyssel!! Varsitt Ägg gjorde vi!!


I morse Tyckte M att vi skulle Hitta på något så han föreslog att vi skulle åka till Valbo men Se nej det Ville inte jag!! Jag ville åka till Lager70 och Lager 157 istället och så fick det bli!!

Vi hittade en jacka till mig en huvtröja till D och varsitt par fleecefodrade galonvantar till K och A på Lager 70 och i Någon affär bredvid hittade jag två Kuddfodral till soffan!! Det såg ut som Leksands kuddar tyckte A så det blev bra tyckte vi!! Självaste Clas Ohlson besökte vi också men där investerade vi bara i lite Tuschpennor!! På lager157 hittade vi strumpor till A, två Toppar och en klänning till K och två toppar till mig!! Ett par skor till D hittade vi i sko affären!!
M fick ingenting denna dag!! Stackars honom!!


Syster och hennes två huliganer har kommit nu så nu är det fullt hus här och i morgon drar vi ner mot Lidköping!! Enda Problemet med allt är att i vår hall står en Ryggsäck som det står M--A hockey på!! Kommer vi att bli Förgiftade nu eller?? Snälla P förlåt oss för att vi låter Ryggsäcken stå i vår hall men det är trots allt ett barn som äger den...........Gästerna får dock sova med Leksandslakan så de Kanske blir omvända i natt!! Vi hoppas på det Bästa!!

Inga kommentarer: