lördag 1 mars 2008

Lyckan är Toltal för A!!


Lyckan är total!! Tänk vad en Klubba kan göra!!

Jensa själv!! Bilden har jag lånat på Leksands hemsida!!
Hon fick den enorma äran att få gå med Jens ner i omklädningsrummet igår efter matchen och fick en Hockeyklubba av honom som han skrev sitt namn på!! Just nu är han hur stor som helst i hennes ögon och Nu ska hon bli minst lika bra som honom!! Och vi vet ju att det finns de som har detta som PojkDröm, att få träffa alla dessa Lirare!! Lite avundsjuk är nog en viss P nu!! I omklädningsrummet fanns det massa grabbar och en hel del Klubbor!! Så sammanfattar hon Besöket!! Lite Besviken över att hon inte fick se Gabbe men hon gjorde säkert det men minns kanske inte riktigt hur han ser ut!! ;-)


Idag har M redan åkt Till Mora och sedan vidare till Sälen för att ingå i Ps service Team!! M är chaufför åt han och hans pappa och tre gubbar till!! Jag,D och Tjejerna ska åka upp till Mora i morgon och ta emot dem i målet!! Ska bli så kul för jag har aldrig varit där uppe under vasaloppet!! Blir nog Festligt tror jag!!

T är här idag åxå och vi ska iväg och åka lite skridskor sedan efter Lunch!! Vi ligger i Hård träning nu kan man säga!! Och A måste inviga sina nya hängslen till Byxorna hon Fick låna i Tisdags!! En Ny snygg väska har hon också investerat i!! En Hockey väska så klart!!

Igår va A och K med FM i Falu Gruva och det tyckte de va riktigt spännande!! De fick två stenar var med sig hem!!
Jag och K tog en vända på Kupolen igår innan vi åkte hem och på vägen hem hamnade K hos MM och S!! (Handlade lite Mjukis byxor åt A och en tröja!! K fick Två toppar och jag en skjorta och en T shirt och några trosor) Hon skulle stanna där och Brodera lite!! Jösses vad hon kan!! Korsstygn för glatta livet!! Hon är nu inne på sitt tredje alster!!

Just nu tycker jag att jag och M nästan inte hinner träffas men det lugnar förhoppningsvis ner sig snart och nästa helg ska vi ju åka på Kryssning tillsammans i alla fall! Det är ju så himla mycket hela tiden!! Det rullar liksom på med Träningar åt både höger och vänster sen ska det springas på en massa möten och annat som tar tid!! Men men vi sover ju i alla fall tillsammans ibland!! I natt så sover nog jag med Tjejerna och M med P!! Stackars P!! Han ska ligga vaken hela natten och lyssna på M när han snarkar sen ska han åka Nio mil på skidor!!

Inga kommentarer: