söndag 2 mars 2008

Vilken Kille!!

Ja det verkar kanske Löjligt men jag är så sjuk Imponerad av P!! Han åkte Vasaloppet idag och han startade i Startled 2 och bara det är ju så man blir imponerad!! Men till saken hör att han Skidade in i mål på en imponerande tid 5 timmar och 25 minuter och en placering på 964!! För mig är det helt sjukt bra!! Förra året åkte han på 6 timmar och 5 minuter!! Det tyckte jag också va riktigt bra!! Han blir Liksom bara bättre och bättre!! Undra hur bra han skulle bli om han fick träna mer och inte jobba alls!! Det lär vi aldrig få reda på tyvärr om inte..... ja om inte om fanns.....!! Ska väl också säga att vi även Hejade i mål Ps pappa J också som åkte för 20de gången!! Han har även åkt Öppet spår en gång!! Snacka om galen!!





I alla fall så åkte vi upp till Mora i Morse och fick en fin fin parkeringsplats och kom i god tid för att se Den första mannen komma till Mora!! En norsk!! Ja ja och den andre mannen va också en norsk!! Det va i allafall en svenska som vann Damtävlingen!!



Det va hur trevligt som helst att stå där uppe i Mora och se åkarna susa förbi!! Det va liksom magiskt på något sätt!! Jag ska minsann också åka på det där upploppet innan jag dör!! På skidor då så klart!! Även om det bara blir en kortvasa eller något sånt så ska jag bara göra det!! Det såg så skönt ut att äntligen få åka in under den där Målportalen!! Jag vill.......... jag ska....!

Mamma och A Väntar på P!!

Här under ska jag också åka !!

Segerintervju med den som kom först i mål!!

Äntligen i Mål!!

P klämmer en Kexchoklad på 4 sekunder!! Nytt rekord!!
Ser ni den Fina Chokladpengsmedaljen jag köpte åt P??

Nu är det dags att Trött och Full av frisk luft ta och se till att man kommer i säng så man orkar med en ny hård arbetsdag på Fabriken !! Undrar också hur mycket jag Och M kommer att ses denna vecka då?? ;-)) Jag är inte Bitter, jag bara undrar!! ;-))
Kram på er alla!
Vi ses i vasaloppsspåret nästa år då j-r!!

Inga kommentarer: