torsdag 20 mars 2008

Sjuk Klara idag igen!!


En Gammal bild på Tjejerna!!

Hm K har ont i halsen, huvudet och hade lite feber i morse så jag fick vända om innan jag kommit fram till jobbet! Inte för att jag tycker det är jobbigt att vara hemma men det är inte kul att hon är sjuk!!

Hur som så åkte jag hem och la mig i sängen igen med båda flickorna!! A fick också vara hemma!! Hon är dock inte sjuk men lite snorig och väldigt hes i halsen!! Hon låter som jag gör när jag festat!! Hon han nog Drukit Whiskey till mellis på Dagis!! Helt säker är jag inte men jag tror det;-)


I alla fall så skulle jag ju passa på att göra Musli nu när jag fick lite Bonus tid hemma!! Hade tyvärr inge Juice hemma så jag kom bara halv vägs!! Tröttnade lite och satte mig här istället!! Ska ta nya tag och gå ut i tvättstugan strax, får se om det funkar då!! Ska sen åka till dagis och hämta lite saker som vi behöver ha hemma under påsklovet och kan ni tänka er jag ska vara ledig hela påsklovet!! Ska ju åka ner till Huliganerna i Lidköping och vara deras Terrorist Moster i några dagar!! K och A ska åka med så klart!!


Sen ska vi äta Lunch i Borlänge med Pappa M idag också!! Oj oj vad vi ska äta!! K har bestämt att vi ska äta på Kinesrestaurang Jag ska inte äta så mycket jag lovar..........


Handla ska vi Definitivt göra med!! På Coop, undrar om det är fler som kommer att göra det? Men jag själv skannar så det går så himla snabbt och smidigt!! Har dessutom skrivit en Fin Gul lapp så det borde inte bli så svårt! Men som sagt man vet ju aldrig ;-)


För övrigt vill jag ha en ny soffa, lite nya kläder till mig och barnen och sen vill jag ha en ny jacka till mig själv!! En Mp3 spelare vill jag också ha!! Sen skulle det vara roligt att få åka till Lager 157 och kolla någon dag och kanske till Lager 70 i Insjön också!! Oj vad mycke det blev........Jo en ny Damcykel vill jag å ha....(har nog en på G hos min chäffer Bs familje hem, vi får se vad det blir) och en sy maskin!! Sen har jag faktiskt sett ett halsband som jag gillar!! Jag är inte mycket för halsband och sånt Krafs men detta gillar jag!! Det är ett av Efva Attling, Carpe Diem heter det!! Bara så ni vet menar jag......

Sen var det ju för tråkigt att LEKSAND förlorade igår......tror att de kommer att få det tufft i kvalserien men man kan ju hoppas!! Åtminstone lite för P och S skull de är så nervösa och lätt retade just nu så det vore bra om det kunde gå lite bra för Leksand så det gick att vara i deras närhet;-)

Inga kommentarer: