tisdag 25 mars 2008

På Plats i Lidköping!!

Igår bar det av ner till Lidköping!! Resan ner ner gick bra!! I Örebro började det att snöa Dasslocks stora snöflingor!! Men som tur va så blev det inte så farligt!!


Idag var det dags för S och A att gå till skolan så det var Väckning klockan 7 i morse!! Lilla A väckte S med Glädje!! Hon hade då legat vaken sen halv 7 och väntat!!


Efter det att vi skickat iväg pojkarna så Badade tjejerna och sen åkte vi ner på Stan och Letade upp en frisör som kunde ta sig an Två långhåriga Brudar!! På Salong Axelsson hade de tid för tjejerna och A pratade nästan omkull sin Frisör!! Hon berättde glatt om att hennes pappa hade blivit tagen av polisen för att han kört för fort!! Hon berättade glatt om en massa andra saker som hänt i vår familj!! Ha ha det va bara att sitta där och LE!!



Ks stjärnor!!

I allafall så blev tjejerna väl omhändertagna av två unga tjejer som klippte bort en massa hår på båda!! Färg i håret fick man också!! Alla jättenöjda!! Klaras frisör va lite lätt avundsjuk på Hennes tjocka hår!! ;-)

Vi travade runt lite på stan och hittade till slut bilen igen efter det att vi nästan inte vissste vart vi va!! Lokalsinne är det något man kan köpa eller??


När Simon kom hem så hade någon upplyst honom om att det är Våffeldagen idag och han skulle promt ha våfflor idag!! Det va bara för mig att först investera i ett våffeljärn!! Så nu har vi ätit Våfflor med Sylt och Grädde på!! Jag som inte skall äta sånt skit.................... Jag har för den delen skitont i halsen också och i natt vaknade jag klockan 2 och trodde jag va döende, minst!! Feberfrossa och tok ont i halsen URRRK!! Tog lång tid innan jag kunde somna om!!


Syster har gjort några schyssta investeringar sen jag var här sist och nedan kommer de jag gillar bäst!! S har dessutom fått nytt större rum med en sån där stor härlig Säck!! (vill ha) En cool tavla har han fått upp på vägen och det blev väldans snyggt på hans rum!! A har också fått nytt rum!! S gamla! Plus att hans gamla rum har blivit ett Schysst lek och Pluggrum!!



Cool Krok att hänga Jackan på!!

S i Frankrike Tavla!!

S braiga sittsäck!!

Snygg Tomte!!
Föresten hittade jag en Bruka skål på en affär på stan!! En Ägg skål!! Den slog jag till på då den kostade bara 63kr vilket jag tyckte va ett bra pris!!


Min investering!!
Musli tillverkar jag just nu!! Det va en order i från högsta instans om att det skulle tillverkas!

Så nu är det Gjort!!



Nu är det strax Kväll och gnäll även för mig!! Känner mig allt annat än pigg!!

Inga kommentarer: