onsdag 26 mars 2008

Inte gjort något alls dagen....

Nä idag har vi inte gjort mycket!! Åtminstone inte förrens stora A kom hem från skolan!! Då blev det lite mer fart på oss!! Vi tog med Stora A och åkte till Jannes grav och hälsade på!! Det var Vårfint vid den!! Massa Påskliljor!! Vet inte om jag sagt det Tidigare men Graven ligger på ett jättefint ställe på kyrkogården!! Sol hela dagen!!


Efter det så blev det att åka hem och stoppa i Stora A lite mat och skicka iväg honom på Crossträning!! Jag och Tjejerna åkte ner på Rörstrands Fabriksbutik och investerade i en Stekpanna som vi kollade in igår!! M har nu mätit vår plata där hemma så vi inte köper fel storlek på Stekpannan!! Men jag kan ju säga att det finns ganska många prylar där som jag kan tänka mig att ha i min ägo!!


Sen var det matdags och kväll och gnäll!!


I morgon skall vi fara hem mot Dalarna och vår Pappa M! Vi längtar efter honom nu!! Väldans mycke också!!

Inga kommentarer: