tisdag 29 juni 2010

En liten Shopping vända….

På stan i Falun blev det igår!! Ett par hett efterlängtade Löparskor skulle inhandlas! Och tur som 17 hade jag och fick tag på ett par som passade mig som handen i handsken! Bara att betala och se glad ut! Sen började det svåra……Att finna en Bikini….inte alls lätt visade det sig! Mina Hängpukor passar inte i en enda BH som finns på sportaffärerna! Jag slutade inne på Underverket och hade flyt……hittade en på REA!! Sånt gillar vi! Skulle sedan in på Clas Ohlsson och köpa någe medel till poolen…. Men på vägen dit låg Vero Moda och där råkade jag ramla in och hittade ett par Långshorts till mig……I rätt storlek dessutom! Hur ofta händer det då? Flyt nummer två kan man säga!  Åkte sedan förbi en jätte Snabbis hos P och sa Hej! avslutade min shoppingtur på Ica maxi för att köpa Mjölk…….Kom hem med endast TRE kronor kvar!! Så lätt blåser man 2000 kronor!!

DSC00901

Men det var det värt för jösses va skönt det var med NYA skor i Morse på min promenad! Nu nästan Längtar jag till min Löptur i kväll……Galet va??

1 kommentar:

Annica sa...

Härligt när man hittar saker man vill ha och som passar perfekt. Ibland hittar jag ingenting å alla pengar är med hem...