söndag 6 juni 2010

Här händer Grejer….

eller det är bara sjukt mycket hela tiden!

Magnus var ju som sagt borta hela veckan och jag har haft sjukt mycket på jobbet….allt har bara snurrat runt och jag har stått mitt i allt och försökt att reda ut det……jag har helt klart varit i en sjukt ovan situation på jobbet men har ändå haft skoj……och gjort så gott jag kunnat!! Efter bästa förmåga om man säger så…….

Hemma har jag mest hunnit med att Laga mat och skjutsat på fotbolls träningar! Eller ja i alla fall Tisdag och Torsdag! Tack gode Gud att de har träning samma dag tjejerna!! I Onsdags var jag till Alex och satt hårmodell åt hennes Lilla Gesäll prov! Jag va en klasisk dam…..Jo just jag jag är ju verkligen en dam av rang….Ha ha! Hur som så fick Alex VG på mitt hår… Bra jobbat Alex!!

I Fredags var det dags för Sommarfest på jobbet! Såg länge ut som om att jag skulle bli hemma eller nykter i alla fall……vilket nog hade varit det bästa!! Jag fick skjuts och hade så där roligt…..jätte kul ett tag men sen blev det så där…….inge mer prat om det nu!

Lördag morgon började 7.00 för mig då jag inte kunde sova….typiskt mig! Somnade om en stund på soffan men då blev det dags för frukost helt plötsligt……Klara hade Fotbollsmatch och samling 10! Gillar när det är tidiga Matcher! De vann med så där 10- 0…… Efter Match blev det lunch hemma och lite sömn på gräsmattan……klippte av halva gården också! Skjutsade Klara på gympa avslutning med övernattning och massa bus!  Jag stannade och hjälpte till att leverera Pizza och visa det jag filmat på Tjejerna under åren som gått! Vilka framsteg de gjort! Kul att se igen faktiskt!! Kom hem halv tolv och stupade i säng!!

Idag har det varit operation städ här hemma! Både ute och inne! och snart skall vi smaska i oss en Rabarber paj som jag svingade ihop! Sen bär det av till Almas Gympa avslutning!! Hoppas jag kommer oskadad ifrån den………

Inga kommentarer: