tisdag 1 juni 2010

Givetvis…..

Så firade vi Morsdag i Söndags…även om det var en väldigt trött sådan i den här Familjen…….

Fick sova ända till 10…..jo fast jag la mig ju strax efter 6 på morgonen så lite sovmorgon va jag väl värd trots allt! Hade sjukt svårt att sova! Bröllopet va med mig i drömmarna och tom burkar, glas, porslin, disk och alla fulla människor bara snurrade i huvudet på mig så jag gav upp sömnen redan vid 10! Åt istället frukost med Familjen och jag fick så klart jätte fina teckningar som låg under min Tallrik! Goa barn har jag!!

Sedan hade vi lite ärenden att göra lite var stans så vi klarade av dem……och lunchade på MAX och hämtade bland annat Gräsklipparen i Pelles….nä för vi har ju ingen egen än….. Jag passade på att somna lite på altanen i solen……sov rätt gott i någon timme!  När vi kom hem klippte jag och Magnus varsin del av gräsmattan men när det bar av mot att Kratta då slapp jag…..det skulle Barnen göra åt mig i Morsdags present…..Himla snällt av dem! Somnade rätt ovaggad sen på kvällen kan man säga!!

Igår skjutsade jag och barnen Magnus till tåget…….han åkte mot Stockholmen och kommer hem på Torsdag! Så nu är jag Fackänka…..det ska nog gå riktigt bra att vara det! Med våra underbara barn så är det inga som helst problem med att vara själv! Vi skall se till att vi hinner med alla träningar och annat som skall göras! Jag började igår med att olja in ute möblerna så nu är det bara bordet kvar! Hoppas oljan räcker bara……

Nu ska jag väcka barnen och åka mot Fritids och jobb för mig!  Ha det gott alla läsare!

Inga kommentarer: