onsdag 9 juni 2010

Sjukstuga…

Pappan i huset har varit klen i några dagar nu….jag hakade på honom idag……Mormor startade redan förra veckan och fick bo på sjukan två dagar för en Dum lunginflammation men är på plats i hemmet igen…..

DSC00849

Barnen de verkar hur pigga som helst och det är ju bra! I morgon är det skol avslutning så det är bäst de håller sig friska då….

Vi hade ju tänkt att vi skulle investera i kläder under veckan…….fick tvinga iväg oss idag…..bättre sent än aldrig! Klara hade redan klänningen men köpte sig en kofta och ett par Leggings….. Alma däremot travade in på killavdelningen och köpte sig nya Långshorts och en Piké tröja…..Ingen klänning där inte! Skönt att hon håller kvar vid “sin” stil!

Klara skulle cykla iväg och plocka Liljekonvaljer i Måndags…..Kom hem med en Mini Mini bukett med Blandade blommor! Tyckte den va så fin så jag tog en bild med Mobilen….den bästa kamera vi har för övrigt……

Nu ska jag ta och lägga mig i soffan och vänta till Greys börjar…. Hoppas jag håller mig vaken tills dess!!

Inga kommentarer: