fredag 27 augusti 2010

Mera hösttecken…….

Idag efter jobbet så åkte jag hem till Hurtbullen Karin i Berga! Hon är Kostrådgivare och har en våg där  man kan få fram hur mycket de olika sakerna i Kroppen väger….Vätska, Fett, Skelett och Muskelmassa och sånt! Tänkte att det kunde vara intressant att se om det kan bli några förändringar i kroppen……Mindre fett är ju något att sträva efter men man får ju inte Tappa musklerna! Jag tänker inte upplysa er om några siffror men jag fick i alla fall reda på att jag har ett tungt Skelett och Tunga muskler……..och egentligen inte så överdrivet med Fett men lite för mycket…… Hur ska jag nu då bete mig för att gå ner fettet?  Träning och sund mat är nog svaret…….ett långt och jobbigt projekt men det ska FAN gå!! Efter vägningen åkte jag hem och böt om till Ut och gå Kläder och sedan tillbaka till Karin för en promenad…..Dotter Annie hängde också på och vi hittade faktiskt några Kantareller…även om det gjorde ont i Karin att jag tog hennes Svampar…..Fast det var faktiskt jag som hittade dem…..Tro det eller ej!

DSC01071

Klara steker Goa Kantareller till oss…..

Tro det eller ej men igår så  var jag ju iväg till Hedemora och lirade lite Handboll…..Ja bra lite blev det allt….Det small ju så klart till i Höger Vad…..Dålig uppvärmning skyller jag på…..och lite att jag sprungit både Tisdag och Onsdag……Handboll är ju inte ens nära som att bara springa…..Men idag känns det rätt ok och jag är nog snart på banan igen….. Det va sjukt roligt att få Träna lite Handboll igen och jag hoppas innerligt att jag kan få vara med och spela i Cupen nästa Helg!  Annars så får jag väl agera Coach när mitt lag är i “min” hall och lirar…… Roligt var det också att träffa de andra Brudarna…….Ska bli skoj att se dem under Cupen!!

Tack och Hej Leverpastej!!

Inga kommentarer: