tisdag 26 februari 2008

Sportlov!!

Barnen har Ju Sportlov just nu men jag har ju tyvärr ingen Ledighet att ta ut så jag kan inte alls vara med dem........ Ledsamt men nästa år då ska jag minsann se till att ha lite ledighet kvar till loven!!

I alla fall så har vi Pusslat och Trixat lite med M, MM och FM så de blir lediga hela veckan ifrån Dagis och Fritids! Det känns skönt i alla fall! Igår så var M hemma med dem och de var till Långshyttan och tränade lite på att åka skridskor och idag har de varit med MMiG och busat!! A har haft hockey träning idag och idag kunde man se vad lite träning ger!! Hon fick även låna ett par Hockeybyxor idag och det gillade hon skarpt!! Det gjorde inge ont alls att ramla på rumpan då!! Efter träningen hittade de även ett par knäskydd åt henne så nu är hon på G! Hon saknar Dock lite grejor men det ordnar vi till nästa säsong om hon vill fortsätta då!!

Igår var jag till världens bästa Frisör I och gjorde mig så himla snygg i håret!! Jag är så himla nöjd!! Lite mer ljust blev det denna gång!! Jag fick även tillbaka mina Leksands Trosor som har varit på Signering!! Snygga!!
Efter jag varit hos I så Investerade jag i en Jättestor och Fin Medalj till P som han ska få när han kommer till målet i Mora på Söndag!! Kan ni förstå att han åkt över 100 mil på skidor nu i vinter!! galet tycker jag men samtidigt så himla imponerande!! Vilken disciplin han har!! Själv har jag fullt upp med att komma ut och gå varje dag!!

Nu är det House som gäller!! Tack och Hej Leverpastej!!

Inga kommentarer: