lördag 25 april 2009

Adde på Värdshuset!!

Igår så var vi ner på byn och gick på Värdshuset som Underbara Lena och hennes Man har tagit över...eller ja de tog ju över värsdhuset redan förra sommaren.......men nu var vi i alla fall ner på värdshuset och Lyssnade på Adde Malmberg! Innan Adde gjorde Entre så skojade Bengt lite med oss och hans son Edvin Trollade för oss och hans Underbara Cecilia körde ett Rokieframträndande som Stå Uppare!! Hon kommer att bli bra!! Eller alltså hon var bra redan nu och hon kommer absolut bli jätte bra! Tycker i alla fall jag!
Vi åt och umgicks och hade det väldans trevligt!
Adde....Bilden har jag lånat på Nätet!!
Vi skulle ju egentligen åka in till Falun och träffa Tindra och samtidigt hämta Barnen som är hos Farmor! Nu blev det framskjutet till i morgon och Farmor tyckte då att Barnen kunde bo kvar tills på Söndag!! Ok det innebär ju att vi blev helt utan barn i dag.......lite tomt blev det kan jag lova!! Jag vaknade relativt tidigt men somnade om en stund och vid Elva var frukosten uppäten och Hurtbullen i Berga ringde och kollade läget! Jo jag mådde hur bra som helst.....tog det ju lugnt igår så det va absolut ingen fara! Vi bestämde att vi skulle ta en promenad tillsammans!! Det var skönt at få gå i skogen istället för att bara gå längs asfalten.......
Magnus är nu på Fotboll och jag skall försöka få något gjort........med min Ljudbok i öronen kan man göra massor utan att man tycker det är tråkigt........
Kvllens bilder och Min promenad med Karin......
För övrigt kan jag tala om att det är helt underbart väder ute idag så det kan nog bli en ute aktivitet idag.......borde kanske putsa fönstren..........

Inga kommentarer: