onsdag 15 april 2009


Två Sju sovare......

Tidigt i Morse tog jag en Promenad! Klockan var närmare bestämt kvart i sex när Magnus puttade ur mig ur sängen! Promenadade runt här i kvarteren och glodde på alla nybyggda hus.....kan faktiskt inte låta bli att vara lite avundsjuk!! Tänk att ha ett helt ny fixat hus.......Jaja men nu har jag ju mitt hus och får gilla läget med det!! Ja för läget hos oss är bra.....skulle då inte vilja bo i ett sånt här område.....ÖRRRK!
Hade ju som sagt en tidig klipptid åt Tjejerna i Morse! Nio va vi på Plats på Axelssons salong!
De fick samma frisörer som förra gången de var där! Alma den som pratade hela tiden och Klara den lite mer tysta Tjejen.....kan säga att Alma och hennes Frissa höll låda hela tiden.....haha!!
Alma upplyste sin Frissa om att man minsann fick både Godisklubba och färg i Håret förra gången man var på den där salongen så nu borde man ju få det den här gången också!! Och jo då de fick både Klubba och Färg i håret........
Jag hade visst lovat Tjejerna en Fika på stan så vi tog en sväng in på ett Jättemysigt Cafe! Magnus och Daniel hade då fått klar bilen som de hade varit och Bytt däck på.....FYRA helt nya däck blev det!! URRRK!

Almas Döskalle......

Klaras Fjäril.....

Mysiga Cafét.......

Sedan blev det lite Shopping på Bygghandeln och fixa Lunch till Bygg Jörgen!! Han är anställd av syster för att Bygga henne ett Kontor!! Vi hämtade mat på Larssons Skafferi nere på stan och lät Syrran betala....he he!!
Vi åt tillsammans med Jörgen och kollade in hur bygget gick! Det ser ut att gå kanon!! Blir ett fint kontor det där!!
Efter en smarrig Lunch bestående av Sallad till mig och Magnus och Pannkakor till Barnen så åkte vi hemöver och började röja lite i garaget! Vi hittade faktiskt en hel del saker som vi skall på Tippen med i Morgon! Sen har Magnus Lagat en del saker åxå! Bland annat har han fixat så Lysset på Toan funkar!! HE HE!!

Syrrans nya Vaktmästare.........

Klara och Alma har testat att åka inlines idag!! De tyckte att det va skitroligt! Synd bara att vi inte har några bra vägar att åka på hemma i byn!!
Klara har även plockat lite Vitsippor idag!!


Inlines Brudar!! Nu önskar Tjejerna sig nya Cykelhjälmar.....sådan här!!


Klaras Vitsippor.......

En Jättefin vas som jag hittade i Förrådet som vi åxå städade.... Gillar den skarpt kan jag lova!!


Nu är det Tack och hej Leverpastej!!
Kram kram

Inga kommentarer: