torsdag 16 april 2009

Återvinning......

Började så klart Morgonen med en Promenad!!
1 timme vandrade jag runt idag med.....så skönt!
Jag lät alla sova lite längre idag.....ja inte Anton och Simon så klart de skulle ju till skolan så de fick vackert gå upp! Klara vaknade skapligt tidigt så hon och jag kollade lite Barnkanal innan de andra behagade vakna och äta frukost med oss.....Alma va absolut värst hon sov som en tonåring!

Efter Frukost så åkte vi Till tippen och gjorde oss av med fynden som vi gjorde i Garaget igår! Klara fyndade dessutom ett par Gummistövlar som Anton inte använt så värst många gånger så hon ärver dem! Det gillade hon! på väg hem från Tippen svängde vi in på en Ta tillvara butik.......Alma fyndade ett par helt ok Inlines för 40 riksdaler.....skydd hittade vi på Lekia! Klara hittade ett par Hello Kitty skridskor som hon shoppade efter det att hon tittat med stora ögon på sin Far! Så kan jag lova er att det åks för fullt!!!
Medans jag gjordeLunch och Barnen åkte runt i kvarteret så böt Vaktmästar Magnus Postlåda åt Damen som bor här i Huset! En mycket Bättre låda kom på plats!!

Magnus gör ny hål för den nya Lådan..........

Ny Stor låda på Plats!!
Efter det att Pojkarna kommit från skolan så bönade vi ner på stan en snabbis.......ett Dataspel till Ante och En Skägg trimmer till Simon stod på Listan....plus att vi skulle Panta lite flaskor och shoppa lite till kvällsmaten!! Det blev Pannkakor med Grädde och Sylt! Fruktsallad till Dessert!!


Daniel och Klara hjälps åt.........


Även Simon och Anton kan.......

Tjejerna sitter just nu i badet med sina nyinköpta badbomber!
Själv ser jag på Medium....men somnar nog snart här i soffan!!

Go natt på er alla......

Inga kommentarer: