söndag 5 april 2009

Trött men så glad!!


Festkommiten Tackar för sig.......... Anna, Jag och Madde!!

Ja nu är jag så där trött igen då.....
Men Glad!!
Vi har ju haft Klassfest med min gamla Gymnasieklass igår! Vi höll till i Insjön i en Bystuga!
Efter att själv ha yrat runt lite efter starkdrickat till bålen så drog jag mig upp till Insjön och Hjultorget!! Började med att investera varsinn ny jacka till flickorna och sedan mötte jag upp med Madde och Anna den senare något sen men kom lagomt i tid tills det var dags att betala!!
;-))
Vi inhandlade diverse Tacoprylar och lite annat smått och gått......hade lite svårt att göra slut på Pengarna men lyckades till slut!! Fixade så klart en Födelsedagspresent till Mattias som fyllde år igår dagen till ära!!
Sedan bar det av till Bystugan i Tunsta och vi fixade till lite och insåg att det snart var dags för de andra att komma och vi skulle väl helst ha Fräschat till oss själva lite innan så vi åkte iväg och duschade lite snabbt!
Kom tillbaka nästan lagomt i tid!!
De som kom först hjälpte till att skära grönsaker och duka!! Vi tittade på gamla foton från den gamla goda tiden! Skrattade och bara var tillsammans! Alla fick göra en kort presentation av sig själv och sitt liv sedan det begavs sig!! Så roligt att få lite info om hur alla haft det!!
Vi var några som övernattade på madrass i stugan!! Det va trevligt att få en Extra dag tillsammans! Lite bilder från festen finns HÄR!
Lite lätt sliten så tog jag mig hemöver via Lunch på Hjultorget och OOPS jag hamnade visst i Sågmyra på vägen hem....råkade rumla in på Lager 157 och hittade ett schysst regnställ till Klara!!
Väl hemma så intog jag soffläge en stund för att sedan åka till Hedemora på Möte om Cupen i September!
Sitter återigen i soffan och ögonen är trötta!!
Tjejerna och Magnus har haft en rolig helg i Örebro som jag få berätta om någon annan dag för nu vill jag sova.......

Tack alla underbara Klasskamrater för att ni kom!!
Sov gott nu alla!!

3 kommentarer:

Vida sa...

Tack själv sköna böna! Det var så himla trevligt helt enkelt! Ser att jag fortfarande är lika bra på att bli katastrofalt dålig på bild.. en av mina talanger helt enkelt! Ha det gott!

Kramar

Anna Ringström sa...

Ja Anki, jag förstod att det bara var mitt kreditkort ni ville åt!;0)

Jag sa ju hela tiden att det var luuuugnt. Vi hann ju handla, duscha i ca 3 minuter och köra som galningar fram och tillbaka. No problemo ;0)

Att det sen var så att gästerna kom och bystugan var låst är väl bara spännande, eller?

Men allvarligt då, det var jätte roligt på alla sätt och vis. Du är en bra festfixare Anki.
Att vi är slitna efteråt är väl bara ett tecken på att vi haft skoj.

Bamse kram Anna

Ps: Jag tycker att du fick till kortet riktigt bra. Är riktigt nöjd med hur min dubbelhaka fick extra mycket fokus...

I huvudet på Caroline sa...

Hej på dig!

Tack för gårdagen i Avesta, ville bara slinka in nu i efterhand och säga att du var väligt fin i håret, det var så ljust! Nice!

Kram kram