lördag 27 november 2010

10 Års Kalas!!

Idag har vi haft Kalas  för våran Klara här hemma!!

Klara 10 001

Sibban och Mormor kom på Besök……och Sibban såg fram emot Go Tårta….fast han han gillade inte alls mina Nybakade Saffrans Bullar…..Förstår inte….Saffran som är så gott!!

Klara 10 005

Klara. Therese och Alma gillar Nintendo Ds:et rätt mycket…Jag med kan jag ärligt säga!! Super Mario Äger……

Klara 10 012

Magnus Balanserar fram Tårtan…….

Klara 10 015

Och Klara tar i från Tårna för att blåsa ut Ljusen…..

Klara 10 020

Hon fick bland annat en perfekt Tårta för Mamman i Huset…..en virkad snygging!!

Klara 10 024

Alma Fick självklart också Paket…..Bland annat en Pannlampa av Sibban…. Underbart för då kan man släcka ner och ha mys i soffan men kan ändå läsa bok…..

 

Nikon 192

Morbror Anders Tittade också förbi efter sin Hemvärns övning….Han somnade skönt i soffan och stannade över Middagen!! Skoj att se dig lite Bror….

Igår var jag Till Ingan och Klippte mig…..så skönt!! Och Trevligt! Efter det blev det lite Kläd shopping för mig på Kupolen…..Tyvärr fick jag inte min Personal shopper med mig….ingen av dem…den ena har ju rymt till Australien och den andra jobbade……Nu fick jag helt enkelt klara mig själv….Ja ja det får bli som det blir……Vi alla Tjejerna avslutade aftonen I Gustafs på Syjunta auktion…..Tjejerna Gjorde ett Kalas bra jobb!!

 

Inga kommentarer: