söndag 7 november 2010

Försäkrad……

Ja ni! Ni som följt bloggen vet att jag för ett och ett halv år sedan brände mig på Monstermaskinen på Jobbet!! Ett Osnyggt ärr på armen blev det!! Tack vare att man är så bra Försäkrad på jobbet så kunde jag få ut lite stålar för Ärret!! Nu trodde jag inte för mitt liv att jag skulle få direkt många pengar men jag fick hela 5000 kronor!! Rätt in på kontot! Lyckliga jag åkte därför igår och köpte mig en kamera! Jag har länge velat haft en Bra kamera! En Kompaktkamera har länge varit drömmen men det blev en Nikon Coolpix p100! En så kallad Långzomare!! Men en som man även kan knäppa närbilder med också! Ja jag anser att den kommer passa mig som Handsken!! Nu skall jag bara lära mig lite om hur man redigerar bilder också så kommer detta bli kanon……

Nikon 008

Jag och Min Nikon…..

1 kommentar:

Vida sa...

Kul med kamera, mindre kul med brännsår...

Kramelikram