lördag 27 november 2010

Måste bara visa……

I veckan som varit så har jag varit lite Hemma…..I Onsdags så vaknade jag Dels lite Försent men jag hade bara ingen ork att gå upp…..Min fot/häl smärtar och jag bara kände att NÄ nu stannar jag hemma och vilar resten av Veckan….sagt och gjort så gjorde jag det! Har nu legat på Soffan i Tre dagar Typ! Har Dock kört Styrke Gympa nere på byn en dag men det kändes varken mer eller mindre i hälen så det känner jag inte har någon större påverkan på den….dessutom så fick jag mina Övningar gjorda som jag fått av sjukgymnasten…..

Nikon 144

Här om Veckan så Var jag in till Blomsterstugan i Hedemora med En Kokums skål….som de fick Fria händer att “Inreda” ! Nu har den Börjat Blomma…..

Nikon 178

När jag fixat klart med advents staken så hade jag Mossa kvar…..Klippte då till ett Hjärta…..Man kanske borde Dekorera det med något….har bara inte kommit på med vad än…..

Nikon 193

Det är Kallt ute nu och vi Hoppas på att Vintern har kommit för att stanna….En i vår Familj gillar det dock inte…..han går inte ut mer än nödvändigt och går runt här hemma och verkar vara sjukt rastlös för rätt vad det är så går han till attack mot saker som ligger och slänger……Men ha är världens godaste Kille ändå och börjar snart bli Tjock som en Julgris…..

Nikon 184

Magnus han har verkligen Funnit sig till Rätta med Sitt Spotify och kan sitta i timmar med Datorn och bara lyssna på musik….Typ så här kan det se ut….

Nikon 196

Nu ska jag Soffta vidare…..Ha en bra Söndag i morgon!!

Kram

Inga kommentarer: