tisdag 23 november 2010

Snart är Tomten här….

Och jag blir som ett barn igen! Jag gillar Julen och framför allt att ge och få paket….många tycker att man ska sluta med paket när man blir äldre….men det tycker inte jag! Däremot behöver man inte köpa skit dyra julklappar! Fast det är klart har man råd med det så är det ju upp till var och en…… Barnen har sparat varenda Leksakskatalog och har gjort långa och gedigna Önskelistor! Och självklart har jag en egen….. hihi!

Här här den i alla fall…

193363-1999_craft_7318571079749_001_jpg_439x356_crop-smart_upscale_q85

Vinter Tajts till skidsäsongen…….

8717897606155_F-width200height200

Stabila Träningsdojjor……

mainitem_1029

Denna underbara Kamera väska

9789186067113_large

En bra bok är aldrig fel!

felicia_liten

Ett Oerhört vackert Halsband kanske……Från Lilla Lisa Design

Ja egentligen borde jag ju önska mig en Dammsugare också men hur kul är det då?  Och visst man kan önska sig Fred på jorden och att alla i Familjen ska få vara frisk och så vidare…..men sånt önskar man ju jämt!!

Vad önskar NI er av Tomten?

2 kommentarer:

AnnaJiii sa...

Jag håller med dig!!! Vill oxå ha kvar klapparna, men blivit bortröstad i min familj =( Så vi lottar o köper till en person bar..sååå tråkigt. Jag vill ju gå runt o leta o handla o skriva rím och sen kul att få så klart med. Lite sånt hos oss nu tyvärr...

I huvudet på Caroline sa...

Har utmanat dig tösen!! Kram