måndag 1 november 2010

Helgen……

Gick otroligt fort men har varit riktigt skön ändå…..och T trivdes som fisken i vattnet med våra brudar! Klara gillade det här upp läget sjukt mycket! Nöjd Klara =Nöjd mamma! Alma och T gjorde båda jätte bra insatser på in innebandy match och jag hade skoj hela natten med arbetskamraterna i Bowlinghallen med massa Tacos…..

Söndag morgon va jätte skön när man fick börja med att vrida tillbaka klockan en timme! Sånt gillar vi…….Började morgonen med att göra två Taco pajer av resterna från Lördagen! Sedan blev det till att Packa in lite grejor i bilen och åka till Säterdalen på Loppis……ja jag sålde inte så värst mycket men blev av med lite skrot i alla fall! Den största vinsten gjorde nog Alma som hittade en vän vid Loppisbordet bredvid oss…..en kille i samma ålder som hon hängde med under nästan hela dagen och hon fick hans Nummer så att de skulle kunna leka någon gång!! Coolt tyckte hon och såg riktigt nöjd ut när hon åkte hem…..Tyvärr var det mest folk från den äldre generationen så mina Vinteroveraller fick jag ta med mig hem igen…….Det va lite otur tyckte jag……

I morse så skjutsade Magnus Tjejerna till farmor! De skall få vara där och ha höstlov….skönt för dem med lite Paus!! Men jag kommer längta efter dem……Men för att jag inte skall bara sitta ner och längta så åkte jag hem till Isabel, Anders och lilla Albin direkt efter jobbet idag……mysigt att sitta ner bara jag och “ Bella” och prat över en kopp THE!! Sen kom Anders hem och va hungrig så då åkte vi hem till oss och åta Taco paj…….Skönt att få lite hjälp med den så jag slipper äta det hela veckan……

Idag på jobbet så stötte jag på S….hon sa några väl valda ord till mig! Fina ord….blev generad som 17 men skall försöka att komma ihåg dem allihopa och tänka på vad hon sa……..Tack S!!

Kram på er alla!!

1 kommentar:

Susanne sa...

det är så jag ser dig.
Kram