onsdag 8 december 2010

Kakbak……

Igår så drog vi över till Mormor och Sibban och bakade Peppar kakor! Mormor hade knådat ihop en mega stor deg åt oss och vi bakade massor med Kakor! Jag svingade även ihop lite delar till ett hus som jag senare skall försöka montera ihop på något vis…….

Pepparkaksbak10 001

Alma är Fokuserad på sin Deg och gick till och med på att bli Fotad!!

Pepparkaksbak10 004

Klara är Riktigt koncentrerad……

Pepparkaksbak10 011

I Halvlek av Bakandet så Fixade Sibban lite korv med Bröd åt oss och det gillade vi så klart!! Han har blivit en riktig mästerkock Sibban….. I alla fall kan han koka korv!!

Pepparkaksbak10 015

Mera fokus…denna gång är det Ketchupen som skall på Korven!!

Idag har jag varit iväg till Aktiv Ortoped och fixat mig ett par nya arbetsdojjor…….det blev ett par MBT dojjor….Det verkade som om att det kommer bli bra…..har ju inte haft dem på så jätte länge men än så länge så känns det bra!! Ska som sagt bara lära mig att gå i dem nu….det är lite annorlunda kan jag lova!!

MBT_Safety_lowRes2

De är inte snygga alls men vem ska gå runt på Jobbet och va snygg? Ja inte jag i alla fall……inte när det handlar om komfort, då bryr jag mig inte så värst noga faktiskt!!

Nu blir det Greys…….Undra om inte det ska bli lite Popcorn i soffan under en filt…….

Inga kommentarer: