måndag 27 december 2010

Mellandags Rea!!

Idag så packade vi oss äntligen in i bilen och for mot Borlänge…. Äntligen enligt Klara!!

Hon skulle investera i en Egen Kamera!! Och oj va hon hade tänkt till innan hon åkte….Plånbok med Pengar, väska att ha plånboken i och rätt Kläder för en dag på stan…ja det finns nog hopp för den ungen ändå….Ja jag menar jag är ju ingen Handväsks mamma direkt…..

Julen 2010 048

Hur som så fick hon sin kamera och vi andra fyndade lite åxå fast inte alls mycket! Jag fick en tröja och Magnus en T-shirt… Alma som vägrade åka med utan stannade hemma med Sibban och Daniel, hon hade skickat med Pengar och en beställning på en Tankbil i Lego!! Självklart så fixade vi det med…..Plus att jag köpte ett Vätskebälte att ha när jag skidar…..så nu är jag en riktig skidåkare sägs det…..Coolt!!

Julen 2010 089

Efter stan åkte vi till Mormor som även hon va med på stan och åt lite mer Jul rester…..börjar bli lite trött på det där nu……så idag blev det Tacopaj till kvällsmaten efter min skidtur som jag klämde av i Långshyttan……riktigt skönt att äntligen vara igång igen!! Nu är det bara och åk……så i morgon blir det en vända till hoppas jag!! Bara det blir lite Uppehåll i snöandet….. Ja nu har jag summerat vår jul….nu är det bara att ladda om för Nya år…..vi har inga planer direkt men det ordnar sig alltid!! Tills dess är jag ledig och det ska jag njuta av!!

Ha det bäst alla!!

Inga kommentarer: