lördag 18 december 2010

Tomtar i massor…..

Har man barn så blir det mycket Pysseltomtar…och det kan jag lova att det har vi……massor! Igår fick Klara ställa ut lite Tomtar….plockade även fram alla mina Nittsjö tomtar som jag gillar skarpt och skulle nog helst av allt vilja ha bara dessa tomtar här hemma men nu får jag gilla läget med alla Pysseltomtar både här och där…..

Nikon 198

Magnus kom hem med en Fin Blomma här om dagen och den fick sällskap av två Tomte Flickor som sitter fint och dinglar med benen……

Nikon 200

Dessa Goa Änglar fick ta plats i Fönstret……..

Nikon 204

Några Tomte Flickor fick sitta på Pianot med mina fina Bokstäver som Underbara Carros Far gjort till mig……..

Nikon 202

Dessa Skäggiga Tomtar hamnade också i ett Fönster…..

I Helgen har vi även T här och det lär bli full fart i vanlig ordning…..Idag skall vi i alla fall skotta snö och så hoppas jag på att det skall finnas skidspår att åka i under dagen….Hoppas Hoppas! I morgon Väntar Innebandy cup för Alma i Falun!!

Ha en Bra helg alla!!

Inga kommentarer: