onsdag 1 december 2010

Kylan har slagit till……

 

Ja nu är det Vinter kallt på länge och man får verkligen Klä på sig ordentligt om man skall sticka ut näsan……Och det tycker jag är skönt!!  Det är skönt att sätta på Täckbrallorna när man åker till jobbet…..Mössa och Tjocka vantar….Ja jag kan verka galen men jag tycker det är skönt så länge man håller igång och är varm i kläderna! Kinderna blir så skönt kalla och Rosiga…..Och luften är härligt Frisk!! Och solen lyser så fint, ja när den nu syns! Synd bara att man är på jobbet då den äntligen lyser……och nä jag kan inte gå promenader än heller…..

Fast jag inser ju samtidigt som det är så här kallt ute att vårt hus tyvärr inte är något Vinter hus…….Det är lite Kallt och Dragit hos oss……Men man kan ju sätta på en Kofta……..

DSC00480

Skall passa på att göra lite Reklam här i Bloggen också! Min syster och en vän till henne har startat en liten affärsverksamhet…..Det handlar om Fina Ringar! Att det just är singeltema på Ringarna kan ju bero på att Tjejerna bakom det hela är Just Singlar….eller i alla fall kanske en av dem…..jag vet inte så noga men lite Coola är de allt och kanske kan man få beställa valfri Text i Framtiden……

149799_131969673527557_131969573527567_204143_1416104_n

Här hittar ni dem Game Over

Lycka Till Syster och Vän med detta!!

2 kommentarer:

Vida sa...

Supersnygga ringar och jag gillar idén.. varmaste kramen till just dig!

linnea-maria sa...

Snygga ringar :)
Vilken vacker bild på frostiga träd. Skönt att det är liite varmare nu i allfall. Kram /Therese