onsdag 15 december 2010

Lucia Nummer 2

Idag var det dags för Alma och hennes Klass att Fira Lucia…..

Då jag tycker att det ramlar iväg så mycket Komp så tog jag semester hela dagen……Fick lite sovmorgon och lite morgon slapp innan det va dags att åka ner mot skolan….

Lucia 10 044

Barnen sjöng så fint och alla va jätte duktiga….. Jag åkte sedan hem och eldade lite, lade mig i soffan och låg kvar där…..skönt! fast jag hade ju tänkt göra ngt nyttigt….men äh det kan jag göra någon annan dag….någon dag då jag känner för att göra något!!

 Ikväll så har vi varit och spelat Innebandymatch….Mammorna mot Barnen…….Jag stod i mål! Skit skoj….man kanske ska satsa på att bli Innebandy målvakt…….Nja Kanske inte…..

Nä nu lär jag gå och Duscha av mig lite….Go Natt!!

1 kommentar:

AnnaJiii sa...

Åhhh, en till söt tärna!!! =)