söndag 12 december 2010

Klapp jakt och Kalas!!

I går drog vi till Borlänge för att shoppa in lite Julklappar…..Och konstigt nog va vi inte ensamma om det….trodde alla andra redan va klara med sitt så att jag kunde i lugn och ro gå och handla själv…..Men så va det ju inte!! Ja ja vi fick nog tag på allt tror jag….eller i alla fall nästan!! Sen blev det full fart till Mormor för att byta om till Kalas kläder!

Kenta 40 år 096

Magnus och Sin Läsk…..

Vi hämtade upp Anneli och drog oss mot Mellsta parken där kalaset för Kenta skulle hållas…… Och vilket kalas sen! Vi Handbolls flickor gjorde ett fint Lucia tåg med Magnus som Lucia för Kenta! Magnus sjöng Oh Helga natt och fick stående ovationer för det……Självklart så gjorde vi allt för att Kenta skulle förstå vilken MAN han är!! Hahahaha! Det va riktigt roligt att få träffa alla gamla Handbolls uvar och även min gamla fotbollstränare Roger va på plats och det va skoj…. Hur som helst så hade jag tagit ett Moget beslut…..att köra!! Idag känns det väldigt bra!! Magnus fick en riktigt Blöt afton och han har klarat denna Söndag över för väntan…….

Kenta 40 år 154

Kenta Och Magnus Myser lite…….

En Söndag som började med ett ryck kvart över Tio i Morse…..upp och äta Frukost och hämta Barnen hos Mormor….sen till Falun för att hämta Daniel och vidare till Magnus Mor som bjöd på Julgröt och skinkmacka……Det va trevligt att få Träffa Magnus syster och den Familjen……Efter det så svängde vi en snabbis förbi Valbo och jag sprang in och investerade i det jag inte orkade köpa på Kupolen…..Fick schysst rabatt av Kassörskan men jag orkar inte klaga på det…..Klaga är väl inte rätta ordet……hon slog in fel och jag fick betala för lite….kanske borde jag sagt till men orka det då….NÄ!!

Kenta 40 år 139

Nu blir det sängen efter ett hårt Gympa pass med Hurtbullen Karin i Berga!! Hoppas jag får träningsvärk!!

Inga kommentarer: