torsdag 30 december 2010

Stavfel……

Nog för att jag stavar som en Kratta……

Nu medans vi varit Lediga så har jag försökt att åka lite skidor….har klämt av tre pass….först ett kortkort pass i Långshyttan mest bara för att få känna på snön….och så blev det ett mil pass i Gustafs i Förrgår! Igår var vi till Aqua Nova så då tyckte jag att det räckte med att jag simmade…..dessutom hinner man inte med allt medans det är ljust ute och man kan ju dessutom variera sin träning lite…..haha!

Vintern 09-10 014

Idag så åkte jag till Gustafs Underbara Milspår igen och jag kände mig riktigt laddad…Skidorna gick jätte bra och jag kände mig rätt stark och planerade att klämma av milen plus en 6.3a efter det…….men det tyckte inte mina stavar…..i alla fall inte den Vänstra….5 kilometer in i skogen gick skiten va…….Faaan tänkte jag men man kan ju inte bara lägga sig ner och hoppas att någon råkar åka förbi med en ny stav utan det var väl bara att skida vidare med bara en stav…..kul kul!! Inte ett dugg!! Orka köpa nya då….. Jag som tänkte åka nu när man ändå är ledig……. FAAAAN kan man säga och nu har jag sagt det!! Nu glömmer vi det och går vidare mot ett nytt år……Med Nya stavar…..som jag får låna av Bästa P!! Tack snälla underbara du!!

2 kommentarer:

linnea-maria sa...

Lycka till med stavningen. Gott nytt år!!! Själv håller jag mig borta från längdåkning pga risk för lyteskomik. jag föredrar slalom.

Vida sa...

Ser dig i spåret som en Gustav Vasa... men jag förstår att det inte var kul under tiden och tur att du fått låna stavar. Skulle behöva lite av din energi.

Önskar dig ett gott nytt år Anki och hoppas 2011 blir ditt bästa år någonsin. Du är en fantastisk person. Varmaste kramen från Liv