måndag 11 juli 2011

The End och Grande de Finale!!

Så då va Lördagen äntligen här då….. Vi sov lite längre än planerat men Klockan 9.30 va i alla fall Magnus på Plats på Klippan för att Löva med Husby AIK och Bröderna Karlsson…Ja de är de där som jag nämnde på Radion i Onsdags om någon råkade höra det!! Magnus stannade kvar på Klippan hela dagen på när som på 20 minuter då han va tvungen att åka hem och låsa upp Dörren åt mig som inte hade någon nyckel…..

DSC_0007

Jag pysslade lite med Barnhämtning, Filminlämning, Salladsinköp och Barnlämning innan jag drog igång Björn Axens Volym Master i Håret….här skulle det Krusas hår!! Och oj sådant burr jag fick…..Väl uppe på Klippan igen så var det bara att köra igång med att fixa sopstationer, Lägga på dukar på Borden, fixa Entrén, sätta upp Ballonger och lite annat smått och gott…..och ÄTA vilket man absolut inte får glömma av en sådan här viktig dag! Man få heller inte glömma av att dricka vatten….vilket jag varit duktig på denna vecka….Resorb har varit en stående dryck här i huset! Klockan strax efter 18 kom de första gästerna och vi kan väl säga att vi hann ganska så bra i tid…..eller exakt i tid är det rätta ordet!!

sommaren 11 311

Drinken San Francisco va något sötsliskig för min del men den va snygg i alla fall och gästerna verkade gilla den :-) Festen flöt på fint och i vanlig ordning så var Vakterna väldigt nöjda med oss och festen när de senare under Kvällen/Natten gick hem….själv hade jag rätt svårt att hålla mig på vägen men det gick bra till slut!! Kan inte förstå….jag som bara drack LOKA….eller kanske inte!! Temat för dagen va just 80 tal och jo vi hade sådana kläder på oss vi också!!

sommaren 11 307

Många sköna vänner till oss alla kom och hade även de spökat ut sig lite….

sommaren 11 320 

Lillan visar vad hon kan…..

sommaren 11 328

Coach och Sportchef visar upp sina fina sidor….

sommaren 11 333

Linnea va på Strålande 80-tals humör!!

sommaren 11 334

80- Talets Massmördare va också på Plats….

sommaren 11 335

Husby AIKs Kiosk killar hade hittat ett 80 tals Match ställ….

sommaren 11 326

Alla umgås har supertrevligt….

De andra tog ett klokt beslut om att vi skulle städa på Söndagen och detta gjorde att vi va hemma redan vid 4a!!  Så det blev några timmars sömn innan det va dags att åka tillbaka till Klippan för städning! En städning som i år gick mycket lättare än förr om åren….inte alls lika skräpigt som då!! Fast det va en hel del burkar, flaskor och mycket annat smått och gott att ta reda på ändå….Vi hann precis innan världens regnoväder kom åkandes på Himlen….så när vi sitter och äter våra välförtjänta Pizzor så händer det….Kolla denna länk: http://www.dalahusbynoje.com/!!

Nu återstår det bara att Sammanfatt veckan och så en massa semester……Trött och sliten idag men oj så kul vi har under vår vecka som Toppas med Festen!!

Tack Alla Inblandade!!

Inga kommentarer: