tisdag 26 juli 2011

Shopping dag och pyssel…..

Igår måndag så tyckte jag att det va dags att åka på Turné…..så jag och Tjejerna packade in oss i bilen och tänkte att Insjön borde vara en lagom tur…Magnus som jobbade tyckte nog att det va orättvist för han lyckades ta semester resten av veckan och åkte med….Det blev nya Kuddfodral till soffkuddarna på Gripsholm och skjortor och Jeans till Magnus på Lager 70…..på vägen hem så åkte vi via Sågmyra och Lager 157 och hade stora planer på att köpa en hel dress till T….men slut som 17 var det och det fick bli en ny regnjacka till Alma istället…..nu skall ni se att den gamla kommer fram…. Sportys Lekland blev också besökta av oss och Magnus lade sig i Soffan i det ljudisolerade rummet och vilade medans jag gjorde en repa på Bergnils och Ta till vara…..Har länge haft en plan på lite Pyssel jag velat göra men aldrig fått tummen ur om man säger så…..men nu vart det dags!! Plopp sa det och så här blev det…..

Sommar 11 001

Ja nu förstår jag att ni tror att jag blivit helt galen och Ja kanske har jag det också….men detta har jag nu limmat samman och sedan Sprejat Vitt……och det skall nu få vara fina Ljuslyktor här hemma i Höst……Te av dem är färdig lackade…..Kan inte lacka alla på en gång för då har jag ju inge pyssel kvar till någon annan dag!!

Sommar 11 004

Verkar ju lite Galet att tända ljus mitt i sommaren men vad gör man inte för att visa vad man gjort……

2 kommentarer:

Anonym sa...

Himla fint blev det.ACS

Vida sa...

Wow! Vad snyggt och vilken bra idé... du är så kreativ.

Kramelikram