söndag 17 juli 2011

Juvel disco…..

Igår så öppnade vi upp Klippan igen för Disco!! Och inte vilket Disco som helst!! Det var Disco för ett gäng helt underbara människor…..Ett gäng Juveler!! Eller om ni så vill “personer med funktionshinder”!  Kalla dem vad ni vill, jag älskar dem!

Länsdans klippan 058

Jonte sjunger Margareta!!

På menyn hade vi Grillskiva med Potatis sallad och en Grönsallad !! Till Dessert slog vi till med Jordgubbar från Västerby och Vaniljglass från Hedemora företaget Dalkulla! Starkt Jobbat av Larsa att fixa allt detta till ett Kanon pris för Juvelerna…..

Länsdans klippan 001

Robert och Hampus Köper Lotter!!

Klara och Alma fixade Kioskerna….det vill säga…Lotteri, Kiosk och Korv luckan helt Galant….Magnus Grillade, Larsa och jag fixade och trixade….Men sen när det Var dags för Disco så blev Grill Magnus, Disco Magnus och jag Danspartner…..Larsa Diskade i köket….

Länsdans klippan 019

Hampus sjunger…..

Att få köpa Lotter va skoj och många priser gick åt…priser som vi fått av olika förtag i Hedemora och Husby!! De stora Karamell Burkarna va väldigt Poppis men även Hudlotion funkade bra!! Vi dansade och hade väldigt skoj…..Nästan alla sjöng i mikrofonen och det tycker jag nästan var det bästa….eller så var det alla Kramar jag fick under kvällen!!

DSC_0069

Robert blev Jätte Glad över att få träffa Klara!!

Att få vara med att fixa den här Festen för dessa Juveler är nog bland det roligaste jag gjort och vi (jag och Larsa) har redan planer för nästa års Sommardans på Klippan!! Jag längtar…och samtidigt så inser jag ju att det är ju med detta jag vill jobba….dags att söka nytt jobb med andra ord!!

2 kommentarer:

Annica sa...

Japp! Bara att söka..eller gå någon sorts utbildning först så kanske det går lättare...eller ha praktik kanske...eller...Äh, det där fixar du! :D *kraaam*

Victoria Eresjö sa...

Det tycker jag verkligen att du ska göra!!!

PUSS