tisdag 5 februari 2008

28 par Tjejtrosor och 17 par till mig.......

...Ja det var så många Trosor som vi hade rena att stoppa in i Garderoberna!! Man kan lugnt säga att det var ett tag sen vi Stoppade in Tvätt!! Tvättade och klar har dne legat i Blåa IKEA kassar!! Vi är lite lata jag vet men ibland är det så och jag tycker verkligen att det är astråkigt att göra det!!

På jobbet håller jag på att lära mig något Nytt för mig!! Jag ska lära mig att köra ugnen till Svinto mattorna!! Alltså det är en lång ugn som först tvålar in tvål i stålullet sen värms det liksom in!! Ett riktigt tråkgöra men vi turas ju om att köra den så det är väl något man får överleva!! Men ni ska veta att det är stackars P som ska lära upp mig och jag är något trögg så det där kommer nog att ta tid!! Hoppas att han har LÅNGT och STORT tålamod!! Vi får helt enkelt se vad det ska bli!! Han var i alla fall här och hälsade på en stund på Kvällen igår så helt trött på mig är han nog inte än!! Han va snäll och passade Tjejerna medans jag var ute och Promenadade!! M har ju varit i Västerås över natten på nå Kurs eller nåt sånt!!

För övrigt så ska vi faktiskt åka på Studieresa nästa vecka med Jobbet och efter det ska vi åka upp till Leksand och kolla in om Baren där uppe Funkar som den ska!! Några kommer säkert också kolla på matchen! Det ska bli skoj!!

Jag har även blivit Bönhörd!! Det är en väldigt snäll mäniska som ringt och erbjudit oss att låna deras stuga i Sälen!! Helt Gratis dessutom!! Vecka 14 blir det! Vi tänkte att vi åker nog upp på Torsdagen och gör en mini Vecka där uppe!! Så skönt och så roligt kommer det att bli!! Två hela dagar blir det då i Slalombacken!!

Sen så blir det nog att spendera Tjejernas Påsklov nere hos Kusinerna i Lidköping då Syster Yster ska jobba i Gävle!! Kul för K att det blir när hon är ledig i från skolan så att hon också får vara med!!

L på jobbet har gjort en jättefin tavla till Magnus kontor!! Det är numer hans nya Ordspråk!!
Bilden blev inte så bra men jag lyckades radera den som blev bra så nu får det bli så här!!

L har även gjort denna till Syrran!! Ska skicka ner den på Posten till henne i morgon!!


I natt så sov jag med Tigger!! Vaknade vid halv tre och höll på att svettades ihjäl! Trodde först att jag hade Feber men upptäkte snabbt att det var Tigger som låg som en Halsduk på mig!! Lite varmt att sova med en Päls på sig!! Tung som bara sjutton är han också!!

Nä nu ska jag ta reda på lite Jox och sedan köra lite Orbitrek eftersom M är borta får jag hålla mig inomhus!!

Go natt!!
(S du glömmer väl inte att tala om att du vart här?)


Oj jag kom just på att det är ju Semeldagen idag och vi blev bjudna på Semlor på jobbet idag!! Men jag blev utan!! De hade räknat fel på Bageriet!! Men det gjorde ju inget eftersom att jag visste att M hade köpt med sig Semlor hem idag!! Två kunde ju ha blivit lite väl mycket!! ;-)

Inga kommentarer: