onsdag 6 februari 2008

Lyckade inköp.....



M har ju inga Slalom pjäxor!! Men idag har han löst det problemet!! Han gick in på en Sportaffär i Borlänge och Investerade i ett par på REAn idag!! Fina va de om inte annat!! Skönt för honom nu slipper han hålla på att hyra hela tiden!! Han var väl värd ett par Nya snygga pjäxor tycker jag!!






Jag har också gjort ett kanon inköp idag!! På en barnklädes affär i Hedemora var det Halva priset på Reima overaller! Och Gissa om jag och K blev glada när vi hittade en i Rätt storlek till henne till nästa år!! Yes!! Och det var en Reima Tec Plus också!! Så himla nöjda var vi båda två när vi sedan gick ut och in på Bokhandeln för att köpa en ny "LasseMajas Dektektivbyrå" bok till K!! Hon blev lite besviken när hon bara hittade en men hon hade inte den så hon tog den!! Hon ligger just nu och läser Högt för A!!


Senare under Kvällen tappade K sin andra tand!! Så nu ser de lika ut Tjejerna!!

Vi ska se om jag lyckas med Konst stycket att lägga upp en lite film från min mobil som jag filmade när vi var i Orsa!!

Känns som att jag lär ta och Orbitreka lite nu!! M är på Fotbollsträning så jag får hålla mig hemma idag !! Har lite ont i halsen men vi får se vad det ska bli!!

Inga kommentarer: