torsdag 14 februari 2008

Mormor och Sibban har kommit hem och.....

...det innebär att Tigger har flyttat tillbaka!! Snyft, vem ska jag nu sova med?

Idag var vi hem till dem och hälsade dem välkomna hem och kollade in deras investeringar!! Till tjejerna stora glädje hade De köpt masssor av olika Pluttar till Foppa tofflarna!! Skulle ha vart en bild på alla dem men jag tror att vi glömde dem kvar hos mormor!! Ja ja man kan inte få med sig allt!! Jag fick med mig två barn hem och lite mer smått och gott!! Va inte det i alla fall bra!!

Tjejerna fick Shorts och Tshirtar och varsin Kläning!! Jag själv kammade hem ett par Oranga Quiksilver shorts och ett Linne!! Så snygg jag kommer att bli i dem i sommar!! Yes de blev jag så nöjd med!! M fick en snygg skjorta med stenhårda kragar på!! Det är nå slags grejs i dem så de ska hålla sig hård!! Kragarna alltså!! De har även köpt en snygg Tandpetar hållare åt oss!! Självklart fick tjejerna varsit par Foppatofflor också!! Man kan säga att vår familj gillar dessa plast dojjor!!






I morgon ska vi på Studiebesök med jobbet!! Till Ockelbo och kolla på hur man gör stållull!! Det som vi senare gör Svinto av!! Efter det bär det av till Leksand på hockey!! Kul ska det bli och en och annan Cider/Grogg skall Förtäras!! Vi får se vad det ska bli helt enkelt................ Stackars P han ska köra oss drygskåp!! Men han kommer ju att Vinna vasaloppet i år så det kommer att vara värt det ska ni se!! Att vara nykter alltså!!

Ja annars rullar det väl på här hemma kan jag säga!! Höga berg och djupa dalar!!
Jag försöker i alla fall att motionera varje dag men idag blev det inget så jag tänker gå upp och gå innan jag åker till jobbet i morgon!! Får ju sovmorgon så jag tänkte passa på att gå lite istället för att sov!! Hurtigt va??

Oj glömde nästan bort att det är ju Alla Hjärtans dag idag!! Och o ja visst fick vi Hjärtan fikabröd av vår Chef idag!! Av M fick jag en Hjärtan Choklad ask och jag och A köpte honom ett Pussel på 1000 bitar med Lasse Åberg motiv på!! Gillar Lasse Åberg jag!!

Nä nu Ropar min kudde på mig så Go natt gott folk!!

Inga kommentarer: