lördag 23 februari 2008

Härlig Lördag Verkligen Härlig!!






Ja det har faktiskt varit Riktigt bra idag!!


Började med att man vaknade klockan sju och kände sig utvilad!! Så skönt!! Åt frukost och drog iväg till Falun för att hämta T! Hon och jag handlade lite så vi kan göra Musli i morgon!! När vi kommit hem åkte vi direkt till Långshyttan för att åka lite skridskor! Medans jag var i Falun hade KWiB ringt och bjudit in oss på Tipspromenad med korvgrillning i skogen!! Mysigt!! Tok mysigt!! Vilka bra Infall du har KWiB! Vi åt lätt upp 60 korv med bröd tillsammans! Kul kul!!




Vi kom hem lagomt för att Duscha och göra oss i ordning för att sedan skjutsa hem T och sedan åka vidare till Enviken och "kusin" Anders och Britt-Inger för att låna deras STORA takbox på obestämd tid!! Så snällt av dem att Hyra ut den ett tag!! Det enda som va lite Negativt med den är att det står Intersport över hela takboxen och P och hans Far var väl inte helt överförtjusta men de får helt enkelt gilla läget!!Det går så när man lägger ner affärerna!! Det gör iallafall inte mig något att det står så på den och det är ju jag som ska åka runt med den!! På vägen hem råkade vi svänga in på Stora Skedvi Pizzeria och förtära en Pizza! Kändes lite onyttigt men när man mötte hurtbullen KAiB utanför Pizzerian med typ 10 Pizzor i famnen så kändes det helt ok igen!! Ska ju faktiskt ut och gå i morgon när K tränar så det kanske blir bra ändå!! (jag åt en halv kebabrulle)




Samanfattningsvis kan man säga att vi hunnit med en hel del idag men inget här hemma och det gör inget för allt ligger kvar tills någon annan dag!! A börjar få riktigt bra snits på det där med att åka skridskor nu och idag tror jag hon tyckte det va roligt till och med!! K hon har full koll som vanligt när hon tar sig för med något och M skulle behöva byta ut sina klenoder till skridskor! Själv så kändes det lite otryggt tills jag fick låna en klubba av någon snubbe där i ishallen! Då kom tävlings instinkten fram och jag kände att jag lätt skulle kunna platsa i vilket Damhockeylag som helst!!




Nu sitter vi framför Tvn och kollar in Melodifestivalen men fy F-N vilka dåliga låtar det är med! Ska det verkligen vara så här!!


Inga kommentarer: