lördag 16 februari 2008

Hockeyresa!!!!


Tre glada killar i baren!!

Mats och P fokuserar på hockey!

Mera bar

Killar på g i bilen

Ännu mera bar!

Hockey va det vi kollade på!

Björkman och Mats sitter fint!
Japp igår var vi till Leksand och kollade på hockey!! Vi var 7 st i från jobbet som åkte!! P körde medans vi andra festade glatt!! Väldigt glatt kan jag säga!! I alla fall så vann Leksand efter Förlängning och den stora Hjälten blev för dagen allas vår egen idol Jens Bergenström!! Jag är ju så klart inte förvånad att det var han som avgjorde matchen!! Han är ju bäst helt enkelt!!



Vi åkte upp i god tid så vi han vara lite i Baren innan förtära en och annan Läsk!! Investerade även i en ny Mössa åt A så nu har hon en hel Leksands mössa igen!! Snygga trosor köpte jag åt mig själv också!! Galet men så är det, jag är inte helt ogalen när jag fått lite innaför västen!! Det var dessutom nära att jag fick åka polisbil hem ifrån Leksand!! Träffade nämnligen Lasse polis i från byn hemma hos MMiG så när jag hamnade på efterkälken när jag inte hittade ut ur hallen så sa han att det va helt ok för mig att åka med dem hem!! Men som tur va kom det en hygglig HandbollHanna och styrde mig ut ur hallen och till Ingrid som skulle se till att min senaste investering ska bli signerade!! Ännu mer galet av mig att komma på det!! Jag hittade till slut även bilen och de andra så jag behövde inte åka med Lassepolis hem!! Tur!!



Hur som så känns det i mitt huvud idag och jag önskar att jag kunde skruva av det och lägga det i någon låda tills det slutat banka!! Det är väl bara att gilla läget antar jag!! Och jag kan ju även säga att jag tänker då köra ikväll när vi ska ut med Ms arbetskamrater!!


Veckans Look a like!!

Jag har en look a like bild att presentera för er också!! Det är en bild på min arbetskamrat Sake som är så väldigt lik MrBean tycker vi, vad tycker ni?

1 kommentar:

Anonym sa...

Det var väl synd att du inte fick åka polisbil, då skulle dina barn fått nåt ayy skvallra om!!