onsdag 20 februari 2008

Vår Tecken!!



I dag på jobbet har vi gjort Myggstift!! Det är ett vår tecken tycker jag för vi kör alltid Myggstiften på våren!! ;-) Ett annat vårtecken är att det snart blir en massa träningsmatcher i fotboll!! I år ska jag faktiskt vara bättre på att titta på "mina" fotbollstjejer!! Jag ska bara vara bättre än förra året!! Det borde inte bli svårt för förra året var det rekord dåligt av mig!!

Hittar ni ett Myggstift som det står så här under så är det nog jag som Tillverkat den!!
A var på sin första hockey träning igår!! Hon hade nog inte förväntat sig att det skulle vara så svårt att åka skridskor som det vissade sig att det var!! Men hon kämpade på i nästan en hel timme!! Hon va lite ledsen efteråt för hon va ju inte så duktig men hon kanske skulle prova en gång till!! Vi ska träna i helgen om det är Friåkning i någon hall!! Jag vägrar nämnligen gå ut på sjön!!


Nu är det Greys på 5an så jag ger upp för idag!!

Inga kommentarer: