söndag 10 februari 2008

HJÄLP!!!

Vi har fått magsjuka allihopa!!
Jag som inte trodde att A hade riktig magsjuka lär nog ändra mig nu!! Jag och M har spytt hela natten och det bara sprutar ur bakåt också!! Jag har så himla ont i Kroppen nu så jag vet inte riktigt vart jag ska ta vägen!! K och A verkar pigga förutom att K säger att hon har lite ont i magen!! Nu är dettta ett jätteproblem för oss för vi har inge Cocacola hemma och hur gått är det att dricka vatten när man spyr!! BLÄÄÄ säger jag bara!! Ska försöka få tag i någon som kan åka hit med lite cola åt oss! Givetvis så Behöver ingen träffa oss!!
Ja ungefär så är almän tillståndet här just nu!! Kul va?

Nu har vi fått 4 härliga 1 1/2 liters flaskor med COLA!!
Det var Familjen i Smedsbos Mormor och Morfar som kom hit som räddande änglar till oss!! Tack så väldigt!! Det va juvligt med lite Cola i magen!!

1 kommentar:

Li-Mak sa...

Fy fabian för magsjuka... Hoppas ni kryar på er..
Och tack så hemskt mycket för att du tänkte på mig inför ikea-trippen. Hade gärna följt med men istället blev det läkarbesök med penicillin för akut bihåleinlammation..Och va snyggt det blev med texten på lådorna.. Så vill jag oxå ha!!!
Du skall veta att jag verkligen uppskattar att du tänker på mig ibland..VERKLIGEN!!!!
Många kramar Linda