fredag 22 februari 2008

Hockey Fredag




Japp så är det Fredag igen då!! Denna Fredag var det Ms tur att åka på Hockey!! Tror dock att han kommer hem i bättre skick än vad jag gjorde förra veckan..........men man vet aldrig......!


Jag och Tjejerna har Städat vår KoVolvo!! (alla ni som sett den vet vad jag menar och ni andra får undra) Det var verkligen på tiden!! Blir lite mycke Smulor i bilen om man äter hårdbrö macka i den varje morgon ;-) Men nu är de Borta!!

Vi åkte även bort till Dagis Ullas ladugård och investerade i lite riktig Komjölk för att sedan koka Stuvade makaroner till kvällsmat! Vi kom lagom tills det var dags att mata kalvarna!! De är så söta de små liven!! Stinkades som ett gäng kossor beslutade vi oss för att duscha innan maten!! Mumms blev det i alla fall, så det var det värt tyckte A som hatar att duscha!!


I morgon ska vi hämta T sen bär det av till Långshyttan för att öva på lite skridskoåkning!! A vill lära sig om hon nu ska spela hockey!! Det blir till att snöra på sig skridskorna för första gången på många år!! Undra hur det ska gå?

Sen ska vi se om vi kan åka up till "kusin"A och hans fru och Låna en takbox!! Det är ju snart vasaloppet och då krävs en Takbox till vår bil som ingår i Ps serviceteam!! M är En av Servicemännen! Själv tänker jag ta tjejerna med mig upp för att titta när han kommer i mål!!


Annars tror jag inte det hänt så mycket mer..............


Jo, K och A ska sälja NewBody Underkläder för Gymnastiken så den som är sugen på något kan höra av sig!!

Inga kommentarer: