fredag 8 februari 2008

Spyor och en snabb vända till IKEA......

...ja ungefär så kan man sammanfatta dagen!!

Fick åka hem efter Endast en halvtimme på jobbet idag!! Anledningen var att A hade lagt en spya på golvet i hallen!! Urrrk!! Bara det inte är riktig magsjuka var det första som slog mig!! Men nu tror jag inte att det är så!! Förvisso har hon spytt Fem gånger under förmiddagen men jag tycker att det är något som är lite skumt för det kommer bara en massa Snorgrönt Slem och absolut inge mat! Rätt lös i magen bakåt är hon också! Antagligen har hennes förkylning gått ner i magen ! Hur som så låg vi i sängen till 11 och kolla på Tvn och bara vilade!! SKÖNT!! Sen gick vi ner till soffan och lade oss där!! Också skönt!!

Hämtade sedan K på Fritids och M kom hem i tid för en gångs skull!! Ännu mer skönt!!

Vi ska ju som vi vetat i ett år nu Börja med mer Seriös Sopsortering i vår kommun nu och i Torsdags var det start dag!! För oss kom det som en total Överraskning!! ;-)


Vi har defenitivt inte Förberett oss!! Men eftersom M kom hem så i tid så drog jag till IKEA och investerade i en Sopstation!! Fem bra förvaringslådor med bra Lock!! På vägen dit funderade jag på hur jag skulle märka upp dem på för vis och plötsligt mitt i Hålan Hofors låg en Firma som skrev ut självhäftande bokstäver!! Tvärnit och in där och hörde med dem om de kunde hjälpa mig!! Och Yes den något äldre herren bara stirrade på mig och frågade om jag blivit tokig!! Men han fixade det åt mig!! 100 spänn!! Som hittat tycker jag som inte hade några pengar med mig men har nu varit helt ärlig och fört över pengarna på deras konto!!
Visst blev det snyggt??


Väl i Valbo så sprang jag faktiskt in på Lindex och shoppade lite trosor åt mig och A! (Så vi slipper tvätta så ofta) A vill ju inte ha Tjejtrosor så det blev tre Bamse pojk kalsonger!!


På IKEA så blev det även en Lång orm som låg i Fyndhörnan!! Stakars sjuka A blev jätteglad!!



Morgon dagen erbjuder nog en resa till Ornäs för att gå på Sportbytet och se om vi hittar några skidor till K! Hoppas att a blir friskare till i morgon!!

Inga kommentarer: